petak, 19. kolovoza 2011.

భారత వేసవి






Danas mi je službeno bio prvi radni dan nakon mjesec i po dana odmora.
Unatoč temeperaturama od +30 se osjećam kao da je već lagano počela jesen. Ljeto mi nikada brže nije prošlo, valjda zato što kada su mi najviše trebale ovakve visoke temeperature je padala kiša. Pa čak i na moru. No svejedno sam se odmorila barem na kratko.





































~~~



 Također sam dobila prinovu : )))) Mladog posavskog goniča po imenu Zoe. Stara je 5. mjeseci i uzeli smo ju iz azila u Nemetinu. Stvarno je tužno kada dođeš tamo i vidiš sve te predivne pse, od štenića do starih pasa, preko mješanaca do čistokrvnih ćuka...a svi su napušteni :( 








Život mi se totalno promijenio otkad je s nama i to na bolje, ljubav je to kakvu nisam do sada osjetila : )) Ako želite usrećiti sebe, jedno predivno biće i uz to napraviti jedno jako dobro djelo, trk do azila po svog ljubimca koji će vam se višestruko odužiti. Da ne spominjem  besplatan anticelulitni tretman koji dobijete svakodnevnim šetanjem i trčanjem s ćukom : )))



~~~


Za kraj....naravno...opet malo setova : )))


(btw. Poly mi opet kaže: Your sets were in the top 5000 most viewed yesterday! :))) )


Untitled



Untitled



Untitled



Untitled



<3



Nema komentara:

Objavi komentar