nedjelja, 13. ožujka 2011.

Put a Ring on It.

Čini se da su sve modne blogerice poludile za prstenjem. Bolje rečeno za više njih istovremeno na ruci ^^. Kako sam uvijek naginjala ''kićenju'' (prvo su bile naušnice u pitanju, pa narukvice, sad su mi ogrlice i prstenje došli na red), ovaj trend sam objeručke prihvatila (iako  nisam zagrižena za must-have-this-season fore).

Predstavljam vam svoju inspiraciju, a potom i vlastitu kolekciju istih.


<3

Cocktail ring
$40 - fantasyjewelrybox.com

TopShop metal ring
$20 - topshop.com


Bow ring
$9.99 - modcloth.com

Nashelle cocktail ring
$122 - charmandchain.com

Miss Selfridge skull ring
8.50 GBP - missselfridge.com

Low Luv x Erin Wasson silver ring
$67 - shopthetrendboutique.com

Rachel Roy skull ring
$48 - rachelroy.com

Yves Saint Laurent resin ring
120 GBP - net-a-porter.com

Forever21 knuckle ring
$6.80 - canada.forever21.com

Marc by Marc Jacobs bow ring
55 GBP - harveynichols.com

TopShop metal ring
$25 - topshop.com

TopShop metal ring
$25 - topshop.com

Ring
$44 - shanalogic.com

TopShop skull ring
$30 - topshop.com

Monsoon vintage style ring
12 GBP - monsoon.co.uk








Većinu prstenja koje posjedujem sam sama napravila.








I tako...zaključak dana je....JUST PUT A RING ON IT ;)  <3



1 komentar:

  1. Prstenje je genijalno - meni omiljeni accessory! Ovaj tvoj crni veliki kao neki bug je genijalan, a prekrasan mi je i onaj s bijelim kamenom.

    OdgovoriIzbriši