utorak, 15. ožujka 2011.

Color my World

U zadnje vrijeme čitam puno o color blockingu. 

( Naime, to je novi trend slaganja više boja odjednom na sebe. I onda se ja zapitam zašto je to NOVI trend kad mi 'rejveri' :D :D to radimo već desetak godina..i više :D uz malu iznimku što su nas onda smatrali nenormalnima zbog načina oblačenja :D )

No u svakom slučaju ovaj ''novopečeni trend'' mi je dobro poslužio da napokon izvučem svu svoju obleku u punoj snazi, bez da ljudi misle da sam skrenila s uma zato što nosim ružičaste štrample uz plavu maicu. (Odlučila sam biti potpuno buntovna pa tako šarena sutra i na posao otići ;D)

Iako za ovaj velegrad još nisam u potpunosti sigurna da razumiju modne trendove, kamoli ih prate i doživljavaju :D 

No da ne duljim...ako niste sigurni kako iskombinirati boje, možda ovdje možete pronaći nešto za sebe.
Ja sam odma krenila sa žestokim kombinacijama, no uvijek istu možete ublažiti nekom nebojom, poput sive ili crne.




















Nema komentara:

Objavi komentar