četvrtak, 16. svibnja 2013.

Earth without Art is just...EH.


Ne volim Zagreb. Siv je, užurban, hladan, distanciran. Uvijek sam se osjećala k'o alien kada bi došla tamo. 

Tko bi rekao da će jedna mala trgovinica i dvije spontane izložbe promijeniti taj moj doživljaj! Prvenstveno mi je namjera bila otići na Picassa ali su se ove usputne sitnice tako dobro poklopile da sam vrlo vjerojatno zauvijek promijenila svoj dojam o Zagrebu, i to nabolje.

Pošto sam opet na gasu, sutra opet idem na mali roadtrip (o njemu u sljedećem postu!)...napravit ću, onako školski, natuknice :)))) 

-obžderavanje u Vinceku. njam njam njam!





-Le Prase !!!! Najmajušnija trgovinica sa najljepšim unikatnim nakitom (i kasicama prascama) i najsimpatičnijom tetom ikad :))) Jedina mana je bila nedovoljno novca pripremljenih za takve ''krizne'' situacije...a možda i bolje, bankrotirala bi tamo koliko mi je sve super :) Ali mi je teta otkrila tajnu..mogu naručiti i preko neta  <3 font="" pogledajte="" svakako="">
















 



-3 izložbe u Klovićevima (doktorska izložba Ivane Biočić Mandić; ''Likovno djelo u percepciji, slijepih osoba'', fan izložba Depeche mode-a, i naravno Picasso)...Ove prve dvije su nas najviše oduševile, Picasso bi možda i više da se zbog silne gužve nisam osjećala kao da sam došla slušati tetu koja nas je vodila i objašnjavala a ne gledati njegove slike...koje nisam mogla ni doživjeti kako spada jer nas je bilo 30 nagurano  u svakoj prostoriji. Al dođoh, vidjeh, mogu reći da sam bila na Picassu :D



























-i na kraju svakog dobrog dana to nebi bilo to da se nismo pošteno najeli :)))) + random fotke ufotkane usput :)




























Velika :* mojoj cici koja mi uvijek razvedri taj vječito kišni Zagreb <3 font="" nbsp="">



Nema komentara:

Objavi komentar